Σάββατο, 18 Μαΐου 2024, 23:50:51

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Συνέντευξη με τους "Breakdown" στο Southernrock.gr

My Photos | BREAKDOWN

Η μουσική σκηνή της δεκαετίας του 80 είναι σημαντική και αξιόλογη για το hard rock στην χωρα μας.Ενα απο αυτά τα αξιόλογα συγκροτήματα είναι και οι Breakdown με αφορμή την νεα τους δισκογραφική δουλειά απο την " ANAZITISI Records" "Songs from the Early Years" που έχουμε παρουσιάσει και απο το site μας,μιλάμε μαζί τους σε μια ενδιαφερον κουβέντα.Να πούμε οτι το album, ειναι συλλεκτικό, με αναλυτικό βιογραφικό της μπάντας και φωτογραφίες. (Special limited edition CD με 8σέλιδο ένθετο).

Τα παιδια τα γνώρισα πριν δυομιση χρόνια περίπου μεσω διαδυκτίου και μάλιστα ο κώστας Στελλάκης έχει γράψει και για το site μας, και ειναι τιμή μας.

Πάμε να κουβεντίασουμε με το παρελθόν αλλά και το παρόν μιας μουσικής μπάντας με πολλά προσόντα


Καλημέρα παιδιά  σας καλωσορίζω στο Southernrock,gr 

Ξεκινώντας απο το παρελθόν τι  σας έκανε να παίξετε μουσική, κάποιο γεγονός η κάποιο άτομο?

Ο καθένας στη μπάντα έχει τη δικιά του ξεχωριστη εμπειρία.Στην δικιά μου περίπτωση ενας γνωστός μου έδωσε μια ακκουστική  κιθάρα που δεν την χρειαζόταν και έτσι άρχισα να γρατζουνάω και να πειραματίζομαι με την μουσική εν συνδυασμώ και με τα ακούσματα της εποχής.

 

Πως προέκυψε το όνομα του group ?

Το όνομα βγήκε ενα απόγευμα φθινόπωρο 1977 στην πόρτα του ροκ κλάμπ Τίφανις.

Την ιδέα την έριξε ο Τάκης Μακρής (ντράμερ),συμφωνήσαμε όλοι και αυτό ήταν.

 

Παίζατε σε μαγαζιά που εμείς οι νεώτεροι κάποια δεν τα ξέραμε, ροκάδικα της Πλάκας όπως το Tiffany's rock club, Skylab, Λήδρα πείτε μας λίγα λόγια και αναμνήσεις από εκείνες τις εποχές.

Εκείνη η εποχή ήταν πολύ διαφορετική απο την τωρινή.Ο κόσμος διψούσε για ρόκ συγκροτήματα.Eκτός λίγων εξαιρεσεων μπάντες απο το εξωτερικό δεν ερχόντουσαν.

Και έτσι κάθε φορά που παίζαμε είχαμε ενα κοινό πολύ ζεστό θα μπορούσα να πώ.

Το Tiffany's rock club όπου και παίξαμε περισσότερο απο άλλα κλάμπ είχε φιλοξενήσει όλες τις τότε γνωστές μπάντες (Αγάπανθος,Boomerang,Sultans of swing,Σπυριδούλα,Daltons,MGC,Amnesia,Συμπληγάδες κ.α.)Ακόμα και ο Rory Gallagher που ήρθε  με την μπάντα του σαν επισκέπτες στο Tiffany's .Τότε (1981) έπαιζε ο Τζίμης ο Βατικιώτης με τους Sultans of swing...και κάποια στιγμή στη μέση του προγράμματος ανέβηκε ο ντράμερ του Gallagher και έκαναν jam με τον Βατικιώτη.

Θα μπορούσαμε να γράψουμε ολόκληρο βιβλίο για τότε!!!!

My Photos | BREAKDOWN

Ποια η αρχική σύνθεση σας και ποια η υφισταμένη?

Η αρχική σύνθεση ήταν  Γρηγ.Φεργαδιώτης φωνή ηλ.κιθάρα,Κώστας Στελλάκης κιθάρα,Τάκης Μακρής τύμπανα φωνή,Γιώργος Αρχοντάκης μπάσο.

Η σύνθεση είναι σχεδόν η ίδια  με την διαφορά στη θέση του μπασίστα είναι ο Κώστας ο Πέτας.

 

Ας πάμε στην πρωτη δισκογραφική σας δουλειά εάν δεν κάνω λάθος το "Nightride", ποσο δύσκολο να κάνεις εκείνη την εποχή δίσκο?

Τα έξοδα ήταν τότε πάρα πολλά για να κάνει κάποιος ανεξάρτητη παραγωγή(μιλάμε για κόψιμο βινυλίου!) και εάν δεν είχες μία δισκογραφική εταιρεία να σε βοηθήσει δεν μπορούσε μια μπάντα να την χρηματοδοτήσει εύκολα μόνη της.Σε αντίθεση με το σήμερα ,χάρη στην τεχνολογία και το φθηνό cd μπορεί μια μπάντα να φτιάξει ολόκληρη παραγωγή μόνη της.Αυτό προϋποθέτει όμως πολλές πολλές ώρες δουλειά.

 

Εσεις που έχετε ζήσει και το μουσικό παρελθόν, ποια η διαφορά με το παρόν? Υπάρχουν περισσότερες η λιγότερες ευκαιρίες?

Σήμερα όλα δείχνουν πιο εύκολα απ'οτι παληά.Αλλά δυστυχώς εμφανίζονται άλλα προβλήματα όπως η πληθώρα των συγκροτημάτων.Υπάρχει περισσότερο προσφορά παρά ζήτηση.Ο κόσμος δεν προλαβαίνει τι να πρωτοακούσει και όλα γίνονται κυμά.Άλλο πρόβλημα είναι ο κορεσμός των συνθέσεων , σπάνια θα βγεί σήμερα μουσική σύνθεση που θα σε καθηλώσει (κυρίως με την απλότητά της!).

Νομίζω οτι βρισκόμαστε σε ένα τέλος εποχής και πρέπει να βγεί κάτι καινούργιο,να γυρίσει η  σελίδα.Το τι μπορεί να είναι αυτό και πότε θα γίνει είναι άγνωστο.

Ποια νομίζετε ότι είναι η πιο σημαντική στιγμή της καριέρα σας?

Ορόσημα ήταν ο πρώτος δίσκος της μπάντας με την εταιρεία Music Box(1986) και η βράβευσή μας στο Πανελλήνιο φεστιβάλ ελληνικών συγκροτημάτων στο Κύτταρο (1982).

 

Ποιες οι μουσικές σας επιρροές και ποιον καλλιτέχνη η γκρουπ θαυμάζετε από τους νεότερους;

Φυσικά τα τέλη 60ς και 70ς μας επηρρέασαν όλους μας και εκεί βρίσκονται οι βάσεις μας.Τότε ακούγαμε  μπάντες όπως  Black Sabbath ,Thin Lizzy,J.Hendrix,Rory Gallagher,ZZTop,Zeppelin,Deep Purple, εγώ προσωπικά άκουγα και Marc Bolan T.Rex  που χαρακτηρίστικε ως πατέρας του punk αργότερα.

Σήμερα έχει επίσης καλές μπάντες και μουσικούς,προσωπικά μου αρέσουν ο Lance Lopez, Staind, Answer κ.α.

 

Εκτός από το ταλέντο τι άλλο χρειάζεται ένας καλλιτέχνης-μουσικός?

Προσωπικότητα,επιμονή και υπομονή μεχρι να φτάσει πιο κοντά στον στόχο του.

 

Το πρόσφατο άλμπουμ "Songs From the Early Years" σας κυκλοφόρησε με  17 ακυκλοφόρητα δικά σας τραγούδια που είχατε συνθέσει από το 1977 έως το 1987 πόσο σημαντικό είναι αυτό για εσάς? Υπάρχει και νέο υλικό ?

Αυτό το άλμπουμ χρειαζόταν να κυκλοφορήσει, διότι το αισθανόμαστε  σαν μια γέφυρα που ενώνει το παρελθόν με το τώρα και βάζει βάσεις για το μέλλον για το νέο υλικό που ήδη υπάρχει αλλά ακόμα δεν έχει ηχογραφηθεί.Έχουμε πολλά τραγούδια στο συρτάρι απο την δεκαετία 80ς απο τα οποία έχουμε κάνει επιλογή 10-12 τραγουδιών και αν τα καταφέρουμε θα φτιάξουμε άλλο ένα άλμπουμ αφιερωμένο στο παρελθόν.

Η προτεραιότητά μας ομως είναι τα καινούργια κομάτια.

Εάν κάτι πρέπει να αλλάξει στο μουσικό ελληνικό σκηνικό, ποιο είναι αυτό?

Υπάρχουν αξιόλογες μπάντες και μουσικοί!

Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι η στάση των ΜΜΕ απέναντι στο ρόκ και περισσότερο στο χάρντ ρόκ και τις προεκτάσεις του(όχι μόνο το ελληνόφωνο ρόκ αλλά και το αγγλόφωνο).Να αρχίσουν να προβάλλουν το είδος περισσότερο σε ώρες υψηλής ακροαματικότητας (και τα μεγάλα κανάλια της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου,που μεχρι στιγμής το λαϊκό κύκλωμα όλη αυτή η κλίκα θα έλεγα, ελέγχει σχεδόν τα πάντα και προβάλλουν οτι θέλουν και όπως το θέλουν.

 

Ο ορος μουσική βιομηχανία σας βρίσκει σύμφωνους?

Οι κλασσικές δισκογραφικές εταιρείες νομίζω οτι  έχουν μειωθεί και θα μειωθεί ακόμη περισσότερο ο αριθμός τους και θα μείνουν οι μεγάλες.Η αιτία είναι η τεχνολογία ,το internet,τα home studio ,myspace,facebook κλπ. Που δίνουν την ευκαιρία στον ανεξάρτητο μουσικό και συγκροτήματα να βγουν προς τα έξω και να παρουσιάσουν την δουλειά τους όπως εκείνοι θέλουν.Αυτό είναι πολύ καλό.Βέβαια μετά απο αυτήν την εξέλιξη, τα πράγματα δεν είναι εύκολα, διότι για να κάνουν σωστό recording ,promotion της δουλειάς τους θα χρειαστεί να ασχοληθούν με αυτά σχεδόν όσες ώρες παίζουν μουσική...... ίσως και περισσότερο.....

 

Με ποιον καλλιτέχνη θα θέλατε να συνεργαστείτε και γιατί?

Lance Lopez  για  jam, τον Steve Vai να μου δείξει κανένα κόλπο στη κιθάρα!!!!!

 

Αφου σας ευχαριστήσω ειλικρινά για την κουβέντα μας, και σας ευχηθώ καλή επιτυχία, να σας κάνω και την τελευταία ερώτηση, ποια τα μελλοντικά σχέδια σας και ποιο το μήνυμα σας στους νέους μουσικούς?

Νάμαστε πρώτα καλά!Και θα συνεχίσουμε να συνθέτουμε μουσική και να βγάζουμε cd,να παίζουμε σε κανένα live παρέα με γνωστούς και φίλους.Να γνωρίσει περισσότερος κόσμος τη μουσική μας.Αυτά θα έλεγα για το μέλλον.

Όσο για τους νέους μουσικούς......

 Να παίζουν αυτό που τους αρέσει και τους εκφράζει με πάθος ,να μην απογοητεύονται ποτέ ,να επιμένουν ,να έχουν υπομονή και να δοκιμάζουν καινούργια πράγματα.....

Και εμείς σαν μπάντα,

Σε ευχαριστούμε Σάββα για την φιλοξενία σου αλλά και τις υπηρεσίες που προσφέρεις στο πολύπαθο ρόκ στη χώρα αυτή,μέσω του τόσο αξιόλογου  website που έχεις φτιάξει το"southernrock".Συνέχισε αυτή την προσπάθεια γιατί πραγματικά αξίζει!

www.breakdown.gr
www.myspace.com/breakdown_hellas

 

Περισσότερα...

Συνέντευξη με τον μουσικό Δημήτρη Σινογιάννη

                                        Δημήτρη Σινογιάννης
dimitris_sinogiannis

Αρκετές φορές εχω γράψει ότι το Internet είναι ένα σημαντικός τρόπος επικοινωνίας ειδικά για τους νέους. Επειδή όμως οι εξελίξεις τρέχουν και πρέπει να τις παρακολουθούμε, σε αυτόν το αγώνα δρόμου  μπαίνουν και οι κάπως μεγαλύτεροι και μάλιστα με ενδιαφέρον. Σε μια λοιπόν αναζήτηση «φίλων» στο facebook διέκρινα και την μορφή ενός σπουδαίου μουσικού του Δημήτρη Σινογιάννη. Που για να είμαι απόλυτα ειλικρινής τον είχα ακούσει μόνο μια φορά σε μια κουβέντα που είχε γίνει παλιότερα .Βλέποντας το βιογραφικό του έμεινα έκπληκτός που δεν γνώριζα περισσότερα γιαυτόν. Πάμε να κανουμε μια κουβέντα μαζί του και να τον γνωρίσουμε καλύτερα

Καλημέρα Δημήτρη σε καλωσορίζω στο Southernrock,gr  και ελπίζω να μου επιτρέπεις τον ενικό.

Σάββας:Μια από τις πρώτες ερωτήσεις που έρχεται πάντα όταν ξεκινώ συνεντεύξεις είναι

ΣΣ:Πότε ξεκίνησες και έκανες τα πρώτα σου μουσικά βήματα; Ποιο ήταν τo πρώτα σου συγκρότημα;

Δ.Σ:Κατ'αρχας σευχαριστω Σαββα για την προσκληση,ξεκινησα απο 15 χρονων περιπου να προσπαθω να παιξω κιθαρα, κ το πρωτο συγκροτημα που φτιαξαμε ηταν με φιλους, με ονομα τα αρχικα μας! (ΖΗΜΙΝΙΓΙΑ)

ΣΣ:Γιατί επέλεξες να μάθεις κιθάρα και όχι κάποιο άλλο όργανο; Είχες κάποιο καλλιτέχνη ως  «ειδωλο»;

 Στην αρχη, φλερταρα με τα τυμπανα, λιγο το μπασο αλλα,η κιθαρα ηταν αυτο που με κερδισε. Ακουγα τον Hendrix κ τον Jimmy Page,τον Jeff Beck,κ ενοιωθα τη προκληση να μαθω, έπαιρνα εμπνευση!

ΣΣ:Ποιο τραγούδι έπαιξες πρώτο στην κιθάρα;

 Αν θυμαμαι καλα το Gloria κ το the house of the rising sun

ΣΣ:Ποιες οι μουσικές σου επιρροές και ποιον καλλιτέχνη θαυμάζεις από τους νεότερους;

 Εχω αγαπησει πολυ το rock του 80 κ 70 (zeppelin,cream,deep purple, floyd κλπ) κ blues οπως B B King ,B Guy, Srvaughn Mayal κλπ, αλλα επηρεάστηκα κ απο τη jazz κ πολλούς εκπρόσωπους της (McLaughlin, Skofield, JoePass, Corea M Davis κλπ).Απο το σημερα ειμαι πιο beat, ακουω Prince,D Mathews band ,John Mayers κ γκρουπς οπως Depeche Mode, Faithless, Red Hot Chill Pepers κ.α

ΣΣ:Εχεις κάνει πολλές συνεργασίες με μουσικούς όπως Θ. Μικρούτσικο, Χ. Αλεξίου, Δ. Γαλάνη, Μαρινέλλα, Χατζηνάσιο, αλλά και με τους Τουρνά και τους Αφούς  Κατσιμίχα πως προέκυψαν αυτές οι συνεργασίες και ποια από αυτές ήταν η πιο σημαντική;

d_sinogiannis_3

Λογο studio session ειχα πολλες (κ εχω !) γνωριμιες κ επαφες με τους περισσοτερους επωνυμους τραγουδοποιους κ ερμηνευτες, για τοτε , η Μαρινελα ηταν κ ειναι αξιολογη,με βοηθησε στην αρχη της καριερας μου,

ΣΣ:Προσωπική δισκογραφία νομιζω έχεις κάνει το άλμπουμ «Λες» ,είναι εύκολο να μου πείς κάποια πράγματα για αυτόν τον δίσκο ,(συντελεστές παραγωγή, διάρκεια για να ετοιμαστεί)

 Ναι, ηταν μια παραγωγη σε συνεργασια με τη Φιλικη Εταιρια (Χρ.Διαμαντοπουλος)με συνθεσεις κ ενορχηστρωση απο μενα, επαιξαν αρκετοι φιλοι (Δ.Δημητριαδης πληκτρα,Μ.Λουτας μπασσο,Φ.Γιαννοπουλος ντραμς Ηλ.Παρασκευοπουλος ντραμς,Στ.Ζαχαριου κρουστα Τ.Δρακοπουλος σαξοφωνο Παντ.Πασχαλιδης τρομπετα Κ.Γαλιτης φλαουτο,Χρ.Βογιατζης μπασο φωνητικα) αρχισε τελος 99 κ τελειωσε μεσα στο 2000 .

ΣΣ:Πόσο δύσκολο ήταν τοτε να κάνει κάποιο  συγκρότημα έναν δίσκο και πως σήμερα;

 Δεν πιστευω πως ειναι δυσκολο να κανεις ενα δισκο (cd σημερα) οταν εχεις καλο υλικο κ καλους συντελεστες .

ΣΣ:Βλέπεις διαφορές σήμερα από την εποχή που ξεκίνησες  στα ελληνικά μουσικά δρώμενα; Και εάν ναι ,που οφείλονται;

 Οι διαφορες ειναι μονο στο οτι υπαρχουν πολλα γκρουπ κ καλλιτεχνες, αλλα παλι λιγα ξεχωριζουνε.Υπαρχει πολλη πληροφορηση σημερα απο όλους (Διαδίκτυο πχ.) με αποτελεσμα ο ενδιαφερομενος να μη ξερει τι να δει κ τι να ακουσει.

ΣΣ:Τι σημαίνει για σένα μουσική; Ποια πράγματα εκφράζει;

 Ειναι η μορφη της τεχνης που με ηρεμει , με ταξιδευει. Δεν φανταζομαι τον εαυτο μου ουτε μια μερα χωρις μουσικη, Κ βεβαια να δημιουργω κ να αυτοσχεδιαζω μουσικη ειναι το καλυτερο μου.

ΣΣ:Το rock έχει γίνει προϊόν; Γιατί συνέχεια ακούμε τον ορο μουσική βιομηχανία;

 Ειναι απλο, στα διεθνη γκρουπ που πουλανε εκατομμυρια  δισκους υπαρχει απο πισω τεραστια βιομηχανια προιοντων σχετικα με τη μπαντα( τ σερτ μπρελοκ κλπ)

ΣΣ:Συμφωνείς με την άποψη του Mick Jager ;(sex drugs and rockn'roll)

 Δεν τη γνωριζω.

ΣΣ:Εχεις παίξει σε πολλές συναυλίες ποιά είναι αυτή που σου έχει μείνει στο μυαλό και γιατί;

 Μια δυο θυμαμαι δυνατες, μια με τη Χαρις Αλεξιου στο Ολυμπιακο Σταδιο πριν χρονια σε ενα φιλανθρωπικο φεστιβαλ, με το που βγηκαμε στη σκηνη, οποτε ανεβαζε το κοινο τα επιφωνηματα , ενοιωθες στο στομαχι ολη τη πιεση !ανεπαναλιπτο αισθημα, σε κανει να ξεπερνας τον εαυτο σου.Κτη δευτερη , οταν με το γκρουπ ΦΩΣ (Στ.Λογοθετης Μ.Παπασυφακης) ανοιξαμε στο Λυκαβητο στο τζαζ φεστιβαλ, για τον B.B.King. Παιξαμε φοβερα, κ ο B.B.μας φωναξε στο καμαρινι (σπανιο, μονο οταν του αρεσει καποιος το κανει) να μας συγχαρει.

ΣΣ:Εάν σου δινόταν η ευκαιρία να άλλαζες κάτι στην ελληνική μουσική σκηνή τι θα έκανες;

Τον δηθενισμο! Ολους αυτους κ αυτες που δηλωνουν καλλιτεχνες κ δεν ειναι, αλλα επιβιωνουν στις πλατες καποιων εταιριων.

ΣΣ:Με ποιον ξένο καλλιτέχνη θα ήθελες να συνεργαστείς; Αλλά και με ποιόν ακόμα από τους έλληνες;

Θα ηθελα με τον Dave Mathews τον θεωρω σημαντικο,απο Ελληνες, νοιωθω μια χαρα με τη μπαντα μου.

ΣΣ:Για να μείνει ένας καλλιτέχνης σε «φορμα» εκτός από πολλά live τι άλλο χρειάζεται?

 Να εχει καποιο λογο να εμπνέεται .

ΣΣ:Εχεις και ένα συγκρότημα τους BUZZ πές μου λίγα λόγια να γνωρίσουμε και αυτή σου την μουσική διαδρομή. Υπάρχει κάποιο cd;  

sinogianis

Συντομα θα κυκλοφορησουμε ενα cd με 5 τραγουδια για αρχη(τα 2 με αγγλικο στιχο) το γκρουπ προσανατολιζεται σε στυλ funk rock χρειαζομαστε ομως αλλη συνέντευξη για τη μπαντα!

ΣΣ:Εννοείται οποτε θέλεις.  Ti μουσικό εξοπλισμό χρησιμοποιείς

Το σετ μου ως ηλεκτρικου κιθαριστα ειναι απλο, ενισχυτες 2(mesa boogie engle 50)εφε, tonebone fultone ocd trex dlay owa dunlop ernie ball volume pedal. κιθαρες fender stratocaster(rory Gallagher custom shop Eric Johnson signature) prs custom 22 ακουστικες Martin  D41, DC AURA.

ΣΣ:Ποια τα μελλοντικά σχέδια σου τι νέο ετοιμάζεις;

 Αυτη την εποχη επικεντρωνομαι στη μιξη του cd  των BUZZ ,.Aπο αρχες καλοκαιριου θα συμμετάσχω στο γκρουπ του Θανου Μικρουτσικου, στην καλοκαιρινη περιοδεια μ Γ Κουτρα Χρ Θηβαιο Ρ Αντωνοπουλου.

ΣΣ:Αφού σε ευχαριστήσω ειλικρινά για την τιμή που έκανες να μιλήσουμε μαζί σου εδώ στο Southernrock.gr,θα ήθελα να πείς ένα μήνυμα προς τα νέα παιδιά που θέλουν αν γίνουν μουσικοί ,και ένα μηνυμα στους αναγνώστες μας

Να ακουνε το ενστικτο τους, κ αφου υπαρχει το ταλεντο (βασικο!) μετα πολλη δουλεια !χωρις δουλεια κ μελετη το ταλεντο απο μονο του δεν κανει τιποτα.

Περισσότερα...

O Mick Box των Uriah Heep μιλά στο Southernrock.gr και στον Σάββα Συνοδινό

 

Dear Mick,

We are very honoured for allowing us to interview you. You should know that your amazing not to mention complex wah guitar solos and techniques have a lot of fans here in Greece.

Περισσότερα...

Συνέντευξη με τους "Beggars blues diary"

 

Συνέντευξη: απο τον Γιάννη Πασσά (κιθάρα) των Beggars blues diary στον Σάββα Συνοδινό

Image Hosted by ImageShack.us

Να σας καλωσορίσω στο site μας  και να ξεκινήσω με μια κοινότυπη ερώτηση που ομως ενδιαφέρει αρκετούς φίλους

 

SR:Ποιο ήταν το εύνασμα-κίνητρο για να παίξετε μουσική?

Γ.Π:Η αγάπη για την ίδια την μουσική που σε κάποιους εκφράζεται ακουστικά κ σε κάποιους ακουστικά κ δημιουργικά.

 

SR:Πότε ξεκίνησε η ιδέα του συγκροτήματος και από ποιον?

Με τον Γιώργο (Βάνα) κ τον Chili (Νίκος Σαββίδης) παίζαμε σε προηγούμενα σχήματα. Την άνοιξη του 2003 γεννήθηκαν οι BEGGAR'S BLUES DIARY τζαμάροντας η τριάδα σε ένα μπαλκόνι.

 

SR:Βλέποντας την πορεία της σημερινής κατάστασης στην ελληνική σκηνή τι καινούργιο θέλετε να δημιουργήσετε?

Δεν προσπαθούμε να ανακαλύψουμε την ατλαντίδα μουσικά... Θέλουμε απλά να εκφράζουμε μουσικά αυτό που μας βγαίνει με συνέπεια κ αγάπη.

 

SR:Πρέπει να έχει κάποιος μουσικός μεγάλο στομάχι για να αντέξει να βρίσκετε στο προσκήνιο?

Πολύ μεγάλο... μόνο όσοι είναι στον χορό θα καταλάβουν...

 

SR:Ποιο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα αλλάζατε εάν μπορούσατε στην μουσική βιομηχανία σήμερα?

Την απόλυτη ελευθερία στην διακίνηση μουσικής που προάγεται αλλά στην πραγματικότητα δεν ισχύει εντός της βιομηχανίας.

 

SR:Εσείς έαν και νέο συγκρότημα καταφέρατε και κάνατε ένα ΕP αρκετά γρήγορα που οφείλετε αυτό?

Σε μία πρόταση της Modal Records και σε προσωπικές θυσίες.

 

SR:Από πού εμπνέεστε ?

Από την καθημερινότητα...στο συνολό της.

 

SR:Ποιους έλληνες και ξένους καλλιτέχνες θαυμάζετε?

Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πολλούς κ πάλι θα αφήναμε κάποιους έξω... Με μία πρόχειρη αναφορά Stones, Zeppelin, Answer, Guns ‘n' Roses, Black Crowes, Pearl Jam, Black Keys... Από ελληνικά σχήματα θα στεκόμασταν στις Τρύπες...στα Ξύλινα Σπαθιά αλλά κ σε ανθρώπους όπως η Μπέλλου, η Βιτάλη, ο Βαμβακάρης... είναι τόσοι πολλοί οι μεγάλοι....

 

SR:Με ποιους καλλιτέχνες θα θέλατε να συνεργαστείτε?

Προσωπικά με τους Answer...

 

SR:Ποιο είναι το βασικό στοιχείο για να είναι σε σωστή πορεία ένα γκρουπ?

Μακάρι να ήταν μόνο ένα....είναι τεράστιο το puzzle....περιλαμβάνει τομείς από μουσική έμπνευση και εκτέλεση έως Promo budget (δυστυχώς ή ευτυχώς)...γερά στομάχια όπως προείπα...

 

SR:Εάν μπορούσατε να διαλέξετε χώρα για να κάνετε μια μεγάλη καλλιτεχνική πορεία ποια θα προτιμούσατε και γιατί

Την Αγγλία, θεωρούμε το Λονδίνο το μουσικό κέντρο του κόσμου... Τόσο πολυδιάστατο...

 

SR:Μετά το ΕP ποιο θα είναι το επόμενο βήμα σας?

Live...Live...Live...και ανάλογα με το καλοκαιρινό μας πρόγραμμα ελπίζουμε το δεύτερο album να είναι έτοιμο προς τα τέλη του 2010.... Ήδη δουλεύουμε για αυτό... Θα ήταν ιδανικό να μπούμε studio τον Σεπτέμβρη...

 

SR:Να σας ευχαριστήσω πολύ για την κουβέντα μας και εαν μπορείτε να μου πείτε ένα μήνυμα για τους αναγνώστες του Southernrock.gr

Η Rock μπορεί να ξαναμπεί σε πάρα πολλά σπίτια.... γιατί ήδη υπάρχει εκεί μέσα... ας προσπαθήσουμε όλοι από την μεριά μας να υπενθυμίσουμε την διαχρονικότητα κ την πολυδιάστατη μορφή της.

 

 

Ο Bετεράνος του Blues-rock Jimmy Thackery μιλάει στο Southernrock.gr και στον Σάββα Συνοδινό

jthackery

Πρόλογος

Χωρίς καμία αμφιβολία, ο JIMMY THACKERY είναι ένας από τους αγαπημένους καλλιτέχνες του Guitar Blues σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέλος των θρυλικών Nighthawks για τουλάχιστον 14 χρόνια ξεκινώντας από το 1972 και ηχογραφώντας μαζί τους 20 δίσκους. Το 1986 εγκαταλείπει τους Nighthawks και δημιουργεί ένα νέο συγκρότημα τους Assassins με τους οποίους κάνει πολλές περιοδείες και ηχογραφεί αρκετούς δίσκους. Το 1991 οι Assassins διαλύονται και ο Thackery δημιουργεί ένα νέο συγκρότημα τους Drivers με τους οποίους και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Ο Thackery θεωρείται ένας πολύ φτασμένος καλλιτέχνης με τρομερή  επιδεξιότητα στην κιθάρα έχοντας δημιουργήσει τη δική του σχολή.



 

Περισσότερα...

Ο SEAN CHAMBERS μιλά στο Southernrock.gr και στον Β.Μάρκο

SEAN CHAMBERS

O Sean Chambers είναι ένας Αμερικάνος blues-rock κιθαρίστας από τη Florida, τον οποίο προσωπικά θαυμάζω για το πάθος και τη ψυχή που έχει όταν παίζει μουσική.

Περισσότερα...

Συνέντευξη με το group "Breathless"

Οι breathless δημιουργήθηκαν στη Θεσσαλονίκη το 2003.

Τα μέλη του group είναι

MANOS ‘WILD' - Vocals (& Acoustic Guitar)

JOHNNY IRON - Lead Guitar

ADRIANOS RELL - Bass

‘MUPPET' ALEX - Drums

 

Band Website breathless.gr

SR Πως πήρατε την απόφαση να ασχοληθείτε με τη μουσική σε μία δύσκολη εποχή για την ελληνική ροκ σκηνή;

‘Ήταν περισσότερο μια ανάγκη για εμάς να ασχοληθούμε με κάτι που αγαπάμε τόσο πολύ. Αγαπάμε την μουσική, μας εμπνέει και είναι ένα «αντίδοτο» στην καθημερινότητά μας. Με την τέχνη δεν ασχολείσαι από υστεροβουλία  ή τουλάχιστον δεν πρέπει να ασχολείσαι εάν δεν νιώθεις την ανάγκη να εκφραστείς μέσα από αυτό.

Σίγουρα πάντως είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος καλλιτεχνικά για να διακριθείς και να προχωρήσεις με την δική μας μουσική αλλά σας διαβεβαιώνουμε πως όταν ξεκινήσαμε αυτό το σχήμα το κάναμε με πολύ αγάπη και δεν φανταζόμασταν ότι θα κυκλοφορούσαμε ένα δικό μας άλμπουμ και θα δίναμε συνεντεύξεις. Η αγάπη για την μουσική είναι το μοναδικό κίνητρο, όλα τα άλλα έρχονται από μόνα τους.

SR Από πού εμπνευστήκατε το όνομα του συγκροτήματος;

To όνομα προέκυψε κυρίως από τον τίτλο ενός τραγουδιού του μεγάλου Jerry Lee Lewis. Ήταν το κομμάτι "Breathless" από το 1958 το οποίο πιστεύουμε ότι μας αντιπροσωπεύει και νοηματικά διότι  στα περισσότερα live μένουμε όντως «Χωρίς ανάσα» από την ένταση της μουσικής...

SR Ποια τα ακούσματα σας και ποιος είναι ο αγαπημένος σας καλλιτέχνης;

Η αλήθεια είναι ότι δεν ασχοληθήκαμε όλοι άμεσα με το Rockabilly και ο καθένας φέρει και προσωπικά ακούσματα. Για παράδειγμα ο Γιάννης (Κιθάρα) έχει ακούσματα από πάρα πολλούς κιθαρίστες Blues, Jazz και Rock , όμως αυτοί που πραγματικά ξεχωρίζει στο Rockabilly και τον έχουν επηρεάσει άμεσα στο παίξιμό του  είναι αναμφισβήτητα ο σπουδαίος Brian Setzer , ο Cliff Gallup  - ο πρώτος θρυλικός κιθαρίστας του Gene Vincent , o James Burton κιθαρίστας του Ricky Nelson στα ‘50s και του Elvis Presley στα ‘70s και ο Marco DiMaggio αλλά και πολύ άλλοι ακόμη σε μικρότερο βαθμό.

Ο Αντριάνος (Μπάσο) αγαπάει ιδιαίτερα τους Jets, τους Stray Cats και τους Go Cat Go καθώς και τον Eddie Cochran αλλά φυσικά και τον «Βασιλιά» Elvis ενώ ο Χρήστος που είναι πιο νεοφερμένος σε αυτή την μουσική, την αγάπησε αμέσως και δείχνει μεγάλη αδυναμία στους ντράμερς των Stray Cats, Slim Jim Phantom, στον DJ Fontana του Elvis , αλλά και στον Dickie Harrel του Gene Vincent.

‘Όσο για τον τραγουδιστή του σχήματος (Μάνος) είναι επηρεασμένος από πάρα πολλούς τραγουδιστές. Σίγουρα ο αγαπημένος του καλλιτέχνης και κυριότερη επιρροή του είναι ο  Elvis Presley τον οποίο ακούει από 5 ετών. Πέρα από εκεί όμως έχει πολύ μεγάλη αδυναμία στους Eddie Cochran , Gene Vincent, Buddy Holly, Brian Setzer, Carl Perkins και  στους Go Cat Go ενώ από τους ιδιαίτερα αγαπημένους του καλλιτέχνες αποτελούν οι Roy Orbison και  Billy Fury. Τέλος, δηλώνει και μία  παθολογική αδυναμία σε όλα τα φωνητικά Doo Wop σχήματα των ‘50s (Platters, Skyliners, Crests κλπ)

SR Έχετε πολυάριθμες εμφανίσεις στο ενεργητικό σας. Έχει συμβεί κάτι που πιστεύετε ότι θα το θυμάστε για χρόνια

Κάθε μια εμφάνιση είναι σίγουρα ξεχωριστή. Ωστόσο ένα περιστατικό που θα θυμόμαστε για χρόνια είναι όταν παίξαμε για πρώτη φορά στην Αθήνα στο ANN CLUB . Τελειώνοντας την πρόβα ήχου και βγαίνοντας για να πάμε στο ξενοδοχείο να αλλάξουμε, ο κόσμος ήταν ήδη έξω και περίμεναν να μπουν μέσα. Ήταν η πρώτη φορά που βιώσαμε τόσο έντονη ανταπόκριση πριν ανέβουμε καν στην σκηνή και μας έχει μείνει εκείνη η εικόνα.

SR Το Σάββατο στις 13/12/08 έγινε η παρουσίαση του δίσκου σας «FIRST TAKE» στην Αθήνα...το διασκεδάσατε; Πως είδατε τον κόσμο; Ανταποκρίθηκαν στους ρυθμούς σας;

Η εμφάνιση εκείνη δυστυχώς αναβλήθηκε λόγω των θλιβερών επεισοδίων στα Εξάρχεια και θα πραγματοποιηθεί στις 24 Ιανουαρίου.

Πραγματοποιήθηκε όμως στις 24 Οκτωβρίου η παρουσίαση του δίσκου μας στη Θεσσαλονίκη και η απήχηση ήταν πραγματικά φοβερή. Ήρθε πολύς κόσμος, χόρεψαν και τραγούδησαν μαζί μας και δεν μας άφηναν κυριολεκτικά να κατέβουμε από την σκηνή.

Πραγματικά ο περισσότερος κόσμος εδώ στην Ελλάδα φαίνεται να έχει μια πολύ λάθος εικόνα της μουσικής που παίζουμε. Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν καν ότι υπάρχει μουσική που να ονομάζεται Rockabilly όταν όμως μας ακούσουν  να παίζουμε τους αρέσει πάρα πολύ και ρωτάν «Τι ήταν αυτό? Θέλουμε να το ξανά ακούσουμε» Αυτό νομίζω ότι είναι και το σημαντικότερο και δείχνει ότι υπάρχει και πρόσφορο έδαφος και ευοίωνο μέλλον για τις ελληνικές μπάντες που ανήκουν σε αυτήν την μουσική σκηνή.

SR Πως αποφασίσατε να βάλετε στο playlist του δίσκου σας 2διασκευες και γιατί διαλέξατε αυτά τα τραγούδια να διασκευάσετε; Σημαίνουν κάτι για σας;

Οι διασκευές πιστεύουμε πάντα ότι είναι καλό να υπάρχουν. Ολόκληρο το Rockabilly στηρίχθηκε σε διασκευές παλαιότερων Blues τραγουδιών που ερμηνεύονταν διαφορετικά. "That's All Right Mama" , "Good Rockin' Tonight" , "Mystery Train" , "Shake Rattle And Roll" , "Hound Dog"  -όλα είναι διασκευές παλαιότερων Blues. H διασκευή είναι εκτός των άλλων μια ευκαιρία για τον ακροατή να ακούσει τον καλλιτέχνη σε ένα άλλο κομμάτι να δίνει το δικό του προσωπικό στίγμα.

Η επιλογή βέβαια των συγκεκριμένων κομματιών δεν ήταν καθόλου τυχαία. Είναι το πρώτο μας Album και θέλαμε να δώσουμε στο ακροατήριο ένα ηχηρό στίγμα των επιρροών της μουσικής μας. Και επειδή δύο από τους πιο αγαπημένους μας καλλιτέχνες είναι αναμφισβήτητα ο Eddie Cochran και ο Gene Vincent για αυτό επιλέξαμε ένα τραγούδι από τον καθένα. Έπρεπε να υπάρχει ένα τραγούδι από αυτούς τους δύο Γίγαντες του Rockabilly!

Το «Τwenty Flight Rock" είναι ίσως το πιο πολυδιασκευασμένο κομμάτι του Cochran δώσαμε όμως μια πιο Teddy Boy αισθητική με τα κρουστά ενώ το "Who Slapped John" του Gene Vincent ελάχιστοι το έχουν διασκευάσει και εμείς δώσαμε μια πολύ live - Party αισθητική στο τραγούδι χάρη στην τρελλοπαρέα της On Stage Records που μαζεύτηκε ένα βράδυ στο στούντιο και κυριολεκτικά «Τα έσπασε» ακούγοντας το τραγούδι.

SR  Είστε από τα λίγα συγκροτήματα που κατάφερε να «βγει» στο εξωτερικό. Ετοιμάζετε κάτι άμεσα εκτός συνόρων;

Είμαστε τυχεροί που ανήκουμε σε μια εταιρία η οποία αγαπάει πολύ αυτό που κάνει και έχει πίστη στις μπάντες της αλλά και την δυνατότητα να διανέμει όλα της τα άλμπουμ και εκτός συνόρων σε πάρα πολλά σημεία της Ευρώπης και όχι μόνο.

Αυτό σίγουρα μας δίνει την δυνατότητα -και εφ' όσον η μουσική μας είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στο εξωτερικό - να κινηθούμε και προς τα εκεί. Ακόμη είναι αρχή και χρειάζεται χρόνος και υπομονή.

Το πρώτο πάντως βήμα ξεκίνησε αφού θα πραγματοποιήσουμε την πρώτη μας εμφάνιση εκτός Ελλάδος στην Κωνσταντινούπολη μέσα στον ερχόμενο Φεβρουάριο ενώ σχεδιάζουμε και άλλες εμφανίσεις στο μέλλον.

SR Ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις σας;

Προς το παρόν έχουμε ξεκινήσει την προώθηση του πρώτου μας άλμπουμ "FIRST TAKE" με διάφορες εμφανίσεις . Στις 24 Ιανουαρίου θα εμφανιστούμε στο Blue Fox στην Αθήνα (Εξάρχεια) ενώ θα συμμετάσχουμε στο 3ο White Boppin' Tower  Festival που θα πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη , στο Principal στις 31 Ιανουαρίου με την συμμετοχή 8 συγκροτημάτων. Στη συνέχεια υπάρχουν διάφορα live τα οποία θα ανακοινωθούν εν καιρώ.

 

 SR Τι θα θέλατε να πείτε στον κόσμο του Southernrock.gr;

Θα θέλαμε πρώτα απ' όλα να τους ευχηθούμε το 2009 να είναι όμορφο και ευτυχισμένο για όλους,  να συνεχίσουν να ακούν πολύ μουσική γιατί κάνει πραγματικά καλό και να μην ξεχνούν ότι το Rock & Roll είναι πάντα ζωντανό όσο και αν αλλάζουν οι εποχές - εάν διάβασαν αυτή την συνέντευξη μάλλον θα το έχουν καταλάβει...

Η συνέντευξη δόθηκε στην Σ.Προύσαλη

Περισσότερα...

Συνέντευξη με τους " KING BE"

king_beKING BE


Oι  KING BE είναι ένα blues-rock  συγκρότημα από τη Θεσσαλονίκη  που παίζουν

διασκευές   με το δικό τους αξιόλογο τρόπο. Η μπάντα δημιουργήθηκε από τον Βασίλη Κεχαγιά και την Σοφία Αδάμου το 2000.  Είναι από τα συγκροτήματα που παρόλο που παίζουν διασκευές ,αφήνουν το δικό τους στίγμα στα κομμάτια , βγάζοντας προς τα έξω το  κατάλληλο συναίσθημα,  υποστηρίζοντας αυτό που είπε ο μεγάλος Hendrix <<Blues is easy to play but hard to feel>>.Aς γνωρίσουμε όμως καλύτερα την μπάντα μέσα από τη συνέντευξη.


SR Καλησπέρα παιδιά και καλώς ήλθατε στο site μας.

SR Πώς προέκυψε το όνομα του συγκροτήματος?

Το όνομα σίγουρα δεν παραπέμπει σε βασιλιάδες και πρίγκιπες. Η ιδέα προήλθε από το τραγούδι KING BEE του MUDDY WATERS, απλώς αφαιρώντας το ένα 'E'(KING BE) θέλαμε να δηλώσουμε ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι κύριος του εαυτού του και υπεύθυνος για τις πράξεις του στην προσπάθεια να πετύχει τους στόχους του.


SRΟι δύο σας πως γνωριστήκατε ,και πώς αποφασίσατε να κάνετε την μπάντα?


Γνωριστήκαμε το 1998 στο συγκρότημα ΣΕΞΗ ΕΞΗ. Μετά την διάλυση του συγκροτήματος η κοινή αγάπη μας για τα Blues ήταν ο λόγος που δημιουργήσαμε τους KING BE.



SR Ποια είναι τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας που σας ακολουθούν στις ζωντανές εμφανίσεις σας?

Αυτή τη στιγμή στο μπάσο είναι ο Βαγγέλης Τοπχαναλης (πρώην HARDWAYS) και ο Βασίλης Καρακώτσος (πρώην ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ).

 

SR Θα ήθελα να κάνω από μια ερώτηση ξεχωριστά στον καθένα σας.


SRΒασίλη: Θα ήθελες να μας πεις πόσο σε επηρέασε σαν κιθαρίστα η παραμονή σου για κάποια διάστημα στην Αμερική?
Αν θυμάμαι καλά στο Τexas έτσι?
Κατ'αρχην η πληροφορία σου είναι εν μέρει σωστή. Στο Texas βρέθηκα μόνο 15 μέρες! Ήταν ένα ταξίδι μαζί με την Σοφία πριν 3 χρόνια περίπου. Όμως ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η σύντομη αυτή παραμονή μου εκεί, γνώρισα και έκανα φίλους μουσικούς. Συμμετείχα σε διάφορα jam sessions σε τοπικά μπαρ και αντιλήφθηκα την νοοτροπία τους η οποία απέχει κατά πολύ από αυτήν που επικρατεί εδώ. Εντυπωσιάστηκα από την φιλοξενία τους και την απλότητα τους.

SR Σοφία:Είστε από τα συγκροτήματα που δύσκολα καταλαβαίνεις ότι είναι από την Ελλάδα. Αυτό οφείλετε εκτός από το παίξιμο του Βασίλη, και στην δική σου προφορά. Πιστεύεις πως η σωστή προφορά παίζει σημαντικό ρόλο?Το λέω αυτό γιατί ακόμη και πολύ γνωστά συγκροτήματα από την Ελλάδα με Αγγλικό στοίχο ξεχωρίζουν ότι είναι Έλληνες για το παραπάνω λόγο.

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!
Θεωρώ πως η σωστή προφορά μιας γλώσσας είναι σημαντική γενικά. Στο τραγούδι όμως δεν θα είμαι απόλυτη, άλλες φορές με ενοχλεί στο αυτί και άλλες φορές όχι, για παράδειγμα όταν υπάρχει προσωπικό ύφος. Εφ'οσον ερμηνεύεις ένα ξενόφωνο τραγούδι ναι έχει σημασία η προφορά μετά όμως από την ερμηνεία.


SR Ποια είναι η γνώμη σας για τις δισκογραφικές εταιρίες στην Ελλάδα?Πιστεύετε ότι βοηθούν στη προώθηση της συγκεκριμένης μουσικής?


Φυσικά όχι. Στην Ελλάδα δυστυχώς η συγκεκριμένη μουσική απευθύνεται σε μειοψηφία και ως εκ τούτου οι δισκογραφίες εταιρίες που στόχος τους είναι το κέρδος.....δεν δίνουν δεκάρα!


SR Ας περάσουμε σε κάτι πιο κιθαριστικό. Βασίλη τι εξοπλισμό χρησιμοποιείς?


Ως επί το πλείστον χρησιμοποιώ Stratocaster κιθάρες (Fender και χειροποίητες του Παν.Λαμπη), από ενισχυτές έναν Tech 21 trademark 60 και εναν Fender super reverb, από πεταλακια, Cry Baby και διάφορα distortion και overdrive κατα περίπτωση.


king____be

SR Πιστεύετε ότι το Internet βοηθά στη προώθηση της μουσικής στην Ελλάδα?

Δεν το ψάχνουμε τόσο πολύ. Πιστεύουμε όμως πως είναι ένα καλό εργαλείο αν το χρησιμοποιήσεις σωστά και σίγουρα σου δίνει την δυνατότητα προβολής της δουλειάς σου.


SR Πείτε μας για τα δύο κομμάτια σας Shine a light & Texas hat.Πώς προέκυψαν?


Το Texas Hat ήταν η πρώτη προσπάθεια το 2002 να ηχογραφήσω ένα κομμάτι παίζοντας όλα τα όργανα (φυσικά τυμπανα,μπασο,κιθαρες) και το οποίο χρησιμοποιήθηκε μετά ως σήμα εκπομπής του ραδιοφωνικού σταθμού 1055 Rock. Το κομμάτι αυτό είναι ένα ταπεινό tribute στον Stevie Ray Vaughan και στον Albert King.
Όσο για το Shine a Light, ηχογραφήθηκε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως το Texas Hat. Οι στίχοι είναι του Τακη Πατραμανη.


SR Στο μέλλον ετοιμάζετε κάτι δισκογραφικά?

Δουλεύουμε κάποια κομμάτια με την προοπτική να ενταχθούν στο πρώτο μας cd όποτε και αν κυκλοφορήσει.


SR Παιδιά ευχαριστώ για το χρόνο σας, καλά παιξίματα and keep the blues alive with your way.Σε ευχαριστούμε και εμείς Βασίλη.

Περισσότερες πληροφορίες για τους   KING BE μπορείτε να βρείτε στη σελίδα myspace.com/thekingbe

 

Η συνέντευξη δόθηκε στο Βασίλη Μάρκο

 

Συνέντευξη με τους "SMALLl BLUES TRAP"

small_blues_trap

 

 

 

 

Small Blues Trap δημιουργήθηκαν το 2004 από την ανάγκη τριών ανθρώπων να εκφράσουν μαζί τις μουσικές τους ανησυχίες.  (Παύλος Καραπιπέρης , Παναγιώτης Δάρας , Λευτέρης Μπέσιος) Η έδρα τους είναι τα χωριά Μαλεσίνα και Μαρτίνο του νομού Φθιώτιδος.

Oι Small Blues Trap είναι οι :  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΡΑΣ / κιθάρα  ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ / φωνή,φυσαρμόνικα,κιθάρα ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΠΕΣΙΟΣ / μπάσο ΣΤΑΘΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ / drums

www.smallbluestrap.gr

 


Περισσότερα...

Συνέντευξη με τους "Αλλοθι"

allouiΔε νομίζω πως χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για τους Αλλοθι. Τα ευχάριστα νέα είναι πως ακόμα ροκάρουν και κάνουν αυτό που τους αρέσει και τους εκφράζει, ενώ σύντομα πρόκειται να κυκλοφορήσουν και την τρίτη τους δισκογραφική δουλειά. Θέλω να ευχαριστήσω τον Παρασκευά και την Κλιμεντίνη που απάντησαν στις ερωτήσεις. Θα τα ξαναπούμε σίγουρα με την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ.

Σύντομο Βιογραφικό Eκατοντάδες συναυλίες και άφθονες συμμετοχές σε συλλογές από το 1988. Ανοίγανε σταθερά τις συναυλίες του Παύλου Σιδηρόπουλου για ενάμιση χρόνο: ήταν το συγκρότημα που ο Παύλος προτιμούσε να ανοίγει τις συναυλίες του. Αργότερα συνέχιζαν να παίζουν για κάποιο χρονικό διάστημα support και στους Απροσάρμοστους, ενώ έχουν κυκλοφορήσει δύο δίσκους (FLOX , ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΖΩ) στην ΑΝΟ ΚΑΤΟ RECORDS. Το 1991 μαζί με άλλα συγκροτήματα και μεμονωμένους καλλιτέχνες βρέθηκαν ανάμεσα στους ιδρυτές του πολιτιστικού φορέα Μουσικό Συνεργείο 2. Έγραψαν τη μουσική για το θεατρικό έργο Why Hanna's skirt won't stay down που ανέβηκε στη Βοστώνη και τη μουσική για τη θεατρική μεταφορά του βιβλίου Νεκρονομικόν. Το συγκρότημα αυτήν την περίοδο ηχογραφεί τον τρίτο δίσκο του.

Τα μέλη του συγκροτήματος : Παρασκευάς Κάππος - φωνή , κιθάρα

Κλιμεντίνη Δέδε - τύμπανα , φωνή

Πέτρος Αργυρακόπουλος - μπάσσο , φωνή

Νίκος Στρατάκης - κιθάρα - φωνή

Eπίσημοι δικτυακοί τόποι : www.allothi.com

www.myspace.com/allothi

Δισκογραφία : Νομίζω Πως Ζω (1996 ANOKATO RECORDS) , FLOX (2000 ANOKATO RECORDS)

 

SouthernRock : Πότε και πως δημιουργήθηκαν οι Αλλοθι?

Άλλοθι : Οι "ΑΛΛΟΘΙ" λοιπόν δημιούργήθηκαν το 1988 από τις στάχτες των "WITHOUT NAME",γκρούπ - με αγγλικό στίχο - που έζησε για κάνα 2 χρόνια κάνοντας αρκετά Live σε ιστορικά μαγαζιά όπως το MAD CLUB, ΠΗΓΑΣΟΣ, Μουσική Αποθήκη κλπ. και παίζοντας μαζί με Μπάντες όπως π.χ. No Mans Land, Anti Troppau Council, Venericna Bolest k.a. ( και με συμμετοχές στις πρώτες κασσέτες - συλλογές του Rollin'Under). Δημιουργήθηκαν από την βαθύτερη ανάγκη να εκφράστούμε στην γλώσσα που μιλά η καρδια μας και, βασικά επειδή εφυγε απο το γκρούπ αυτός που ήξερε τα εγγλέζικα. Τέλος πάντων συνεχίσαμε να παίζουμε πλέον με ελληνικό στίχο.

 

SR : Είστε ευχαριστημένοι από την πορεία του γκρουπ? Έχετε μετανοιώσει για επιλογές σας?

Αλθ : Ευχαριστημένοι απόλυτα οχι, αλλά και ποιός είναι, για τις επιλογές μας όμως δεν έχουμε μετανοιώσει. Δεν τα έχουμε πάει και άσχημα δεδομένου οτι μέχρι και τώρα κάνουμε ο,τι μας αρέσει ( και οποτε θέλουμε!).

 

SR : Η τελευταία σας δισκογραφική δουλειά κυκλοφόρησε το 2000. Στα 8 χρόνια που μεσολάβησαν μέχρι σήμερα ποιες ήταν οι δραστηριότητές σας?

Αλθ : Ο Κάππος έκανε 2 παιδιά, άλλαξε 7 δουλειές χρεώθηκε ως το λαιμό , η Δέδε τα ίδια εκτός απο παιδιά, αλλάξαμε γύρω στους 400 Μπασσίστες ( και Κιθαριστες αλλά αυτοί βγαίνουν σε αφθονία), ο Πέτρος παντρεύτηκε έκανε και μια Κόρη. Ο Νίκος είναι πολύ φρέσκος δεν μπορώ να τον κάψω τόσο γρήγορα. Στο ενδιάμεσο απο αυτές τις ασχολίες έχουμε κάνει πάρα πολλά Live, γράφουμε και ηχογραφούμε νέο υλικό που αν είστε τυχεροί και ζήσετε πολλά χρόνια θα το ακούσετε κιόλας.

 

SR : Αυτήν την περίοδο ηχογραφείτε τον καινούργιο σας δίσκο. Πότε περιμένετε να κυκλοφορήσει? Λίγα λόγια για το τι να περιμένουμε?

Αλθ : Τι έτος έχουμε τώρα? Και πόσα χρόνια χρειάστηκαν για να χτιστεί το γιοφύρι της άρτας ? Σοβαρα τώρα. Ηχογραφήσεις έχουν προχωρήσει αρκετά, κάποια τραγούδια ήδη τα παίζουμε στις εμφανίσεις μας. Δεν θα μπορούσαμε εύκολα να περιγράψουμε τι να περιμένετε αλλά δεδομένου πως τα τραγούδια δεν μπαίνουν στον δίσκο να γεμίσουν τα κενα ή να πουλήσουνε τρελλά μάλλον θα'ναι κομμάτια που αγαπάμε πέρα από στυλ και ετικέτες. Πάντως σκεφτόμαστε πάρα πολύ σοβαρά (πρωτοφανές!) να το διαθέσουμε δωρεάν από την Ιστοσελίδα μας μέσω Διαδικτύου.

 

SR : Σίγουρα είναι σημαντικό για ένα συγκρότημα να στέκεται δίπλα σε καλλιτέχνες όπως ο Π.Σιδηρόπουλος, ο Β.Γερμανός, Δ.Πουλικάκος και πολλοί άλλοι. Εσείς συγκεκριμένα τι έχετε κερδίσει από τέτοιου είδους συνεργασίες?

Αλθ : Το ρεζουμέ απο όλη αυτή την Ιστορία είναι πως είτε με τον χειρότερο είτε με τον καλύτερο, από όλους έχεις κάτι να πάρεις αρκεί να είσαι δεκτικός. Εχουμε παίξει με πιο επώνυμους και δεν έιμαστε πολύ περήφανοι για αυτό και με άσημους για το οποίο είμαστε εξαιρετικά περιφανοι και ευγνωμονες. Πάντως περάσαμε και εξακολουθούμε να περνάμε καλά. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ !!!

 

SR : Ποιες είναι οι διαφορές που διαπιστώνετε στην σκηνή της προηγούμενης δεκαετίας
με τη σημερινή? Όσον αφορά τις σκηνές, τα συγκρο΄τηματα, τις ιδέες, το κοινό κτλ..

Αλθ : Τα παιδιά με το μερακι, το κεφι, το τάλεντο και την όρεξη πάντα υπάρχουν.
Στα θετικά του τώρα ειναι η άνοδος της τεχνολογίας.Τότε για να φτιάξεις έστω και μια Αφίσσα ηταν πολύ δύσκολο, δεν συζηταμε για όργανα, ηχογραφήσεις, τιμές κ.λπΑυτό που βάζω στα αρνητικά αυτής της δεκαετίας είναι οτι δεν θπάρχουν πια μαγαζια - στέκια όπως τότε ( ΠΗΓΑΣΟΣ,ΑΝ CLUB,MAD κ.λπ.) και υποθέτω οτι σε αυτό εχει συμβάλει πολύ και το internet γιατι ο κόσμος δεν βγαίνει πια τόσο εύκολα εξω όταν μπορει ολα να τα εχει στο δωματιό του.
Πάντως εχουμε ακούσει καινούργιες μπάντες με καλό στίχο και μουσική και πολύ εχουμε χαρει για αυτό.


SR : Κλείνοντας θα ήθελα να μου πείτε 3 γεγονότα τα οποία θεωρείτε σημαντικά στην πορεία του γκρουπ.


Αλθ : Χωρίς να θέλουμε να υποβαθμίσουμε πολλά σημαντικά που μας συνέβησαν στην πορεία της μπάντας κατόπιν ωρίμου σκέψεως ξεχωρίσαμε τα πιο κάτω:
Πρώτον όταν μετά απο μια επεισοδιακή αποχώρηση μελών απο την μπάντα μείναμε ξεκρέμαστοι και με δύο νέα μέλη με 4 πρόβες και με νέα τραγούδια,εμφανιστήκαμε στο φεστιβάλ της Αγίας Παρασκευής το 1988 και χαρακτηριστήκαμε απο όλους ως οι καλύτεροι του φεστιβάλ. Οπότε και συνειδητοποιήσαμε πλέον (η Δέδε και ο Κάππος) την θέληση την δύναμη και την αγάπη που έχουμε για αυτήν την μπάντα, κάτι που μας ακολουθει εως τώρα.Δεύτερον οταν μας πήρε τηλέφωνο ο Πέτρος Κουτσούμπας (ΑΝ CLUB) και μας είπε οτι ο Σιδηρόπουλος θέλει να του ανοίγουμε τις συναυλίες του.
Και τρίτον όταν πήραμε το δισκο “Νομιζω Πως Ζω” στα χέρια μας (μετά απο πολλές περιπέτειες)

 

Η Συνέντευξη δόθηκε στον Κ.Τσιανάκα

Υποκατηγορίες